torsdag 14. mai 2009

Twitter Demystified for forretningsbrukere

Twitter er gjeldende toppen "hot property" på nettet, men sin popularitet og hvordan du bruker den har mystified mange bedriftseiere. Mange tror at de vil, eller bør bruke Twitter, men slett ikke forstår plattformen, dets bruk eller sin plass i bygningen web eksponering. Denne artikkelen vil demystify Twitter og hjelpe deg med å lære å bruke det på arbeidsplassen og til å markedsføre virksomheten din.

Først må jeg si at jeg hadde blitt forvirret om hvordan du kan bruke Twitter til fordel for min egen virksomhet før jeg lastet ned TweetDeck. TweetDeck er en desktop-program som lar deg lese og legge inn status oppdateringer på Twitter og Facebook samtidig. Jeg anser det som en "må ha" for alle som ønsker å gjøre følelse av Twitter. TweetDeck kan du sortere folk du følger på Twitter i grupper, kan du begrense antall Tweets (Twitter mikro posts) skal vises på en gang, og du kan også fjerne all Tweets du har sett med ett klikk. I tillegg bruker TweetDeck, endelig en Twitter søke på et emne som er fornuftig.
Siden bruker TweetDeck, jeg har hatt en mye bedre Twitter erfaring. Som Twitter nybegynner, gå til din egen Twitter hjemmesiden er skremmende, den består av innlegg etter innlegg fra mennesker som du er følgende, som du kanskje ikke vet så mye om, og det bare virker som en enorm mengde innhold. For å komme i gang effektivt første gruppen av personer som faktisk har noe interessant å si om TweetDeck og voila, du har et kraftig verktøy som holder deg i forkant av hva som skjer i din bransje og på Internett.

Så hvordan kan du komme i gang med Twitter? Vel det første er å begynne på Twitter deg å forstå hva du liker å lese, som du liker å følge, og for å tydelig identifisere hva du vil om Twitter. For meg, det koker ned til dette: Jeg liker å følge folk i min bransje som sier noe av verdi, som gir deg en kobling til et nytt program eller peke meg til en interessant artikkel, video eller bloggen at jeg skal vurdere, men kanskje aldri har funnet meg selv. Basert på hva jeg liker og de menneskene som jeg finner interessant å lese, jeg nå skrive min Twitter posts bruker samme formel til å dyrke mine egne Twitter publikum.

Det jeg også gjerne om Twitter er at folk som jeg følger også vet å vise sine sanne personlighet i sine Tweets. Ja, jeg vil gjerne vite hva Danny Sullivan (berømte søkemotormarkedsføring guru) spiste til lunsj, men bedre ennå er link til videoen han trodde var morsomt. Jeg elsker disse Ashton Kutcher (filmstjerne gift med Demi Moore som bare trykke 1 millioner Twitter etterfølgere i april). Mann, at han er veldig morsom og har en ball med Twitter. Hans innlegg er store og han har nettopp fått status til brukeren med flest tilhengere. Dette er hvorfor du ikke kan betale noen for å "Ghost Twitter" for deg. Det handler om å vise den virkelige deg - du kan ikke fake det!

Så hvordan kan du bruke Twitter for business? Twitter er et utmerket verktøy for å knytte og dette er den virkelige verdien for bedrifter. Ved å bruke Twitter til å peke folk til innhold på nettstedet ditt, artikler du har skrevet enten av eller på nettstedet eller ved å koble til en tjeneste du ønsker å fremheve, du leder trafikk. På toppen av at Google faktisk indekserer Twitter og så din Twitter-side kan vises i organiske søkeresultater, slik at dine bio er godt tenkt ut. Ikke kast bort tiden bruker Twitter til å peke til blogginnlegg, bruk TwitterFeed å legge blogginnleggene direkte på Twitter. Hvis du har en blogg eller nettside, du får nye Twitter tilhengere ved å publisere dine TwitterFeed rett inn på websidene dine. Mennesker som kanskje ikke har kjent din Twitter ID kan også klikke nederst "Følg meg linken" og begynne å følge deg på Twitter.

Hva er viktig å lykkes i å bruke Twitter er å identifisere hva du personlig som om denne nye medier og deretter levere samme type ting som du vil tilbake til din egen etterfølgere - arbeide for å gi verdi ikke drivel! Så har du å spille med Twitter og lære å bruke den før du virkelig kan bli sendt med det for din virksomhet.

Så hvordan får du etterfølgere? Vel, jeg begynte med å følge alle (som jeg fant ved å lage en Twitter søk) som hadde etternavn McCord. Så jeg søkte på web design, søkemotor optimalisering, og betale per klikk. Områdeeiere profil som så bra ut, jeg klikket for å følge skribent. Det var så lett. Mange ganger folk som du følger vil velge å følge deg. Det er hvordan du først bygge opp din Twitter base. Over tid vil du begynne å identifisere din "Twitter stemme" og avgrense type Twitter tilstedeværelse du vil ha ved å endre innholdet stil og ting som du Tweet om. Som du avgrense tilstedeværelse, vil du bygge følgende.

En annen kul Twitter bruk er at du kan svare på noen av dine etterfølgere ved å sette en @ foran sine Twitter ID. For eksempel å sende noe til meg bruke @ mccordweb helt foran i Twitter innlegg og klikke enter. Bare husk at dette innlegget er sett av alle etterfølgere på webområdet mitt, og på Twitter området. Hvis du trenger en mer privat exchange, gå til direkte melding linken på Twitter.com området og velger en etterfølger av Twitter ID navn og send meldingen derfra. Dette notatet vil bli privat. Hvis du bruker TweetDeck, kan du klikke på en etterfølger er Twitter ID ikonet og velg å sende en direkte melding eller @ svare på dem. TweetDeck vil automatisk sette inn riktig syntaks for deg i Tweet.

For mange bedrifter muligheten for brukerne å kommunisere med ledelsen bruker Twitter er en uvurderlig ressurs. Dette en-til-en utveksling gjør at et selskap viktigste for å holde orden på kunde synspunkter, bekymringer og interesser. Som Twitter svare eller direkte post ikke bruker e-post, og krever ikke noe svar, er dette en flott måte å trykke inn i sosiale nettverk til å teste ut nye ideer og for å be om tilbakemeldinger fra brukerne. For eksempel, hvis du har en ny programvare, kan du be Twitter etterfølgere for tilbakemelding på en spesifikk funksjon, eller gir deg en kobling til betaversjonen for testing.

Hvordan du bruker Twitter handler om dine personlige behov. Det beste rådet jeg kan gi deg er at du må bruke Twitter litt selv først for å forstå de mellomstore og å finne ut hva du liker å lese best bruker Twitter. Deretter må du opprette din egen Twitter nettverket dele informasjon som du synes er interessante og har det moro.

For tiden er jeg følgende 204 personer og 183 mennesker følger meg på Twitter. Personlig jeg synes Twitter mye moro og en veldig kul måte å finne ut hva som skjer i verden, før du ser det på TV, lese det på nettet, eller se det i avisen. Det er den virkelige betydningen av Twitter; du deler du finne ut, og du vet, alle med en person-til-person utveksling av informasjon.

For de av dere klikke på fra min e-newsletter resten av innholdet på Twitter-applikasjoner, og bruker følger.

Nedenfor er noen av Twitter programmer som jeg liker og bruke jevnlig for min virksomhet.

Twuffer - Jeg elsker denne, det er en Twitter Innlegg planleggingstjenesten. Noen føler at Twuffer Tap for immediacy av Twitter innlegg eller Tweets, men jeg liker det som jeg vil planlegge Tweets på dagene at jeg ikke blogging å holde etterfølgere underrettet ting jeg synes er viktige. Det er lett å bruke, kan du Tweet fremover, og lar deg velge et innlegg planen etter dag og tid. Hvis du trykke på en tjeneste eller et produkt, er dette et utmerket verktøy til bruk. Sett dine Tweets opp en uke eller en måned om gangen og fôrer innholdet ditt til leserne i tillegg til de vanlige Tweets. Sørg for å bruke www.TinyUrl.com å endre noen lange nettadresser du peker på i Tweet til en Twitter-vennlig kort versjon for å spare plass.

Twitter Feed - Dette er en av mine beste favoritter. TwitterFeed tillater meg å vise blogginnlegg fra «The Web Authority" direkte på Twitter. Den gjør det også mulig at jeg skal legge meg Tweets tilbake på bloggen min (ved å installere en widget) i bloggen min template - veldig kul tvers samspill! Jeg plukket opp mange Twitter følger med denne teknikken. Leserne kommer til å besøke min blogg og deretter velge å følge meg på Twitter.

Twitter grader - Dette er en forfengelighet program som lar deg se hvor du stakk opp mot andre Twitter brukere. Twitter grader tiltak kraften i en Twitter brukergrensesnitt basert på etterfølgere, antall oppdateringer og innlegg frekvens.

TweetBeep - Med dette programmet kan du administrere dine elektroniske Twitter omdømme. Varsler vil bli sendt til deg når en Twitter-bruker Tweets om virksomheten din, navn eller domene. Du velger varsling kriterier og hva du skal se etter ved hjelp TweetBeep. Dette er flott for en bedrift som er opptatt av merkevarebygging og elektronisk identitet. PR fagpersoner bør du passe på å bruke dette verktøyet til å se etter kommentarer om sine kunder.

Twitoria - Rydd opp din Twitter tilhengere ved å finne ut hvilke mennesker aldri bruke Twitter eller post
ofte slik at du kan slette dem rett fra Twitoria grensesnitt.

Qwitter - Hvis du vil vite når noen slutter å følge deg, registrerer deg for denne tjenesten. Egentlig, dette kan være et utmerket verktøy for å finne ut hva en leser hatet du lagt om, og fikk dem til å "hakke" deg slik at du kan finjustere meldingen. Hvis du får en flom av dråper etter en Tweet, kan du vite at folk ikke liker en bestemt type Tweet - umiddelbar tilbakemelding på en anonym!

En stor ting om Twitter at jeg har ikke engang nevnt ennå, men faktisk er en av Twitter beste funksjonene er muligheten til teksten i Tweets fra mobiltelefonen. Selv om du ikke kan enkelt koble til bra innhold vanligvis på et øyeblikk som dette, muligheten til å koble til andre uten å være tethered til en datamaskin er en mulighet til å vise "ekte deg". Kanskje dine etterfølgere vil vite hva du spiser til lunsj eller om et seminar du nettopp gått, bare være snill og ikke spy ut Twitter spam bruker Blackberry på meningsløse drivel.

Du kan enkelt sette opp evnen til å motta tekstmeldinger fra din Twitter-kontoen til cellen eller Blackberry, men vær forsiktig så du kan bli inundated hvis du har en stor følgende. Jeg vil anbefale mottak Twitter oppdateringer via tekstmelding til cellen bare en liten gruppe. For eksempel hvis du har en prosjektgruppe, satt opp en Twitter-konto for hvert medlem å tillate dem å legge nettopp denne unik krets av teammedlemmene. Verdien til å spore og samhandle med hverandre når som helst og hvor som helst bruker Twitter av datamaskinen eller mobiltelefonen gir reell verdi for arbeidsgrupper og team - særlig team managere. Twitter kan du til å gjøre denne typen gruppe private.

En annen funksjon i Twitter er evnen til å legge hashtags foran søkeord i Tweets å bidra med sortering å tillate andre å finne viktig innhold. For eksempel hvis du vil Tweet om en nylig jordskjelv i LA du ville bruke # laearthquake foran din Tweet. Ved å bruke hashtags du aktiverer Twitter å returnere informasjon om emnet søker på newsworthy Tweets. Du kan gå Hashtags.org for mer informasjon om gjeldende varmt hashtags som er i bruk i dag slik at du kan følge, legger til emnet, eller lage din egen. For eksempel i Twitter verda, fredag er den dagen du legger ut med # followfriday og skriv i Twitter IDene du vil anbefale til andre. Du ville bli overrasket over de nye personene du kan følge med og samhandle med fra anbefalinger fra personer du følger.

Som konklusjon, Twitter er en av de hotteste nye medier for å komme frem på Internett scene siden Facebook. Selv om det ikke akkurat "nye", Twitter har blitt svært høy profil. Hvis du er i business, Twitter definitivt garanterer din oppmerksomhet. Ikke bare er det en veldig smart nytt verktøy til bruk i markedsføring arsenal, men jeg tror at jo mer du bruker den, jo mer vil du vokse til å elske den og synes det er morsomt å bruke. Måtene du kan bruke Twitter er uendelige, for grupper, for familiemedlemmer, for business networking, opphold i forkant av nyheter, til å markedsføre deg selv og dine tjenester, og å bare ha det gøy å koble med andre online. Bare husk du kan ikke virkelig fornuftig av Twitter for virksomheten uten å bruke TweetDeck eller annen lignende samles og sortering programmet. Takk for at du leser, ser deg på Twitter, kan du nå meg på @ mccordweb eller besøke meg på www.Twitter.com / mccordweb.
Nancy McCord er grunnlegger og president for McCord Web Services LLC som gir søkemotormarkedsføring, webdesign, blogg skriving og webmaster tjenester globalt. Du kan gå Nancy og hennes fast på http://www.mccordweb.com/.